توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به مشتریان هدف است. توزیع یکی از ارکان اساسی تاکتیکهای بازاریابی است که به همراه دیگر عوامل همچون محصول، قیمت، و پیشبرد(ترویج)، برای متقاعد ساختن مشتریان به کار گرفته میشود. توزیع مؤثر میتواند مزیت رقابتی یک بنگاه اقتصادی نسبت به رقبای خودش باشد.
توزیع
توزیع روزنامه
توزیع اقلام فرهنگی
توزیع مجله و ضمیمه
ارسال پستی به مشترکان خارج از اصفهان
توزیع همه اقلام چاپی شامل بروشور و کاتالوگ
صحافی و لایه زنی ترتیب بندی انواع نشریات و مجلات
مشاوره رایگان
فرصتی برای دریافت راهکارهای تبلیغات،بازاریابی و فروش متناسب بانیازکسب وکار شما
سفارش دهید
به راحتی خدمات تبلیغات،بازاریابی وطراحی موردنیازکسب وکار خود را انتخاب و ثبت کنید