توزیع

توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به مشتریان هدف است. توزیع یکی از ارکان اساسی تاکتیکهای بازاریابی است که به همراه دیگر عوامل همچون محصول، قیمت، و پیشبرد(ترویج)، برای متقاعد‌ ساختن مشتریان به کار گرفته می‌شود. توزیع مؤثر می‌تواند مزیت رقابتی یک بنگاه اقتصادی نسبت به رقبای خودش باشد.‌

توزیع

مشاوره رایگان

فرصتی برای دریافت راهکارهای تبلیغات،بازاریابی و فروش متناسب
بانیازکسب وکار شما

سفارش دهید

به راحتی خدمات تبلیغات،بازاریابی وطراحی موردنیازکسب وکار
خود را انتخاب و ثبت کنید